Як сканувати код в кафе для замовлення


QR-коди давно і активно використовуються в різних сферах життя: як коди знижок, для скачування файлів, як електронні квитки і т.д. Поточний рік став важливим поштовхом для розвитку технології штрих-кодів і в прямому сенсі поніс її в маси, тому вона зуміла зміцнити своє застосування в закладах громадського харчування. Тепер гість в ресторані або готелі може отримувати всі переваги безконтактного меню безпосередньо через свій мобільний пристрій. 

 

Система інтерактивного меню Me-Menu

Підключивши свій ресторан, кафе або готель до сервісу Me-Menu, ви піднімаєтеся на десяток щаблів вище своїх конкурентів. На відміну від інших компаній, вся інформація про ваші послуги буде доступна в кожному смартфоні або планшеті в і поза вашого закладу. Це привертає гостей і робить ваш імідж ще більш конкурентним.

При цьому, впровадити безконтактні технології в ресторані вкрай легко. Для запуску онлайн-меню з доступом по QR-коду від вас буде потрібно:

Крок # 1. Завантажити pdf-файл з докладним меню або заповнити меню вашого закладу через адмін-панель Me-Menu (також є можливість перекласти цю задачу на нас).

Крок # 2. Миттєво отримати і розмістити ваш унікальний QR-код в і поза закладом (наприклад, на столиках, на вітрині, в соціальних мережах).



Тепер у вас буде власне онлайн-меню з базовими функціями. З його допомогою можна приймати і виконувати більше замовлень, спрощувати роботу персоналу, відстежувати його продуктивність, збільшувати прибутковість закладу. За бажанням, легко перейти на розширену версію з новими і зручними функціями або залишитися на базовій версії сервісу.

 

Як сканувати QR-код для замовлення

Незалежно від типу смартфона і встановленої операційної системи, процес сканування QR-коду ідентичний для всіх користувачів:

– відкрийте програму "Сканер" на своєму мобільному пристрої;

– наведіть камеру на штрих код, ніби збираєтеся зробити фото;

– дочекайтеся, поки ваш смартфон розпізнає QR-код і на ньому з'явиться відповідна кнопка;

– перейдіть по кнопці і слідуйте підказкам в меню.

З боку гостя – не потрібно робити ніяких надзусиль для отримання бажаного. З боку ресторану – це повноцінне і якісне обслуговування гостя.

 

Таким чином, система взаємодії гостя і закладу зводитися до максимально простого та безпечного сценарію:

  1. Клієнт відкриває додаток "Камера" на своєму мобільному пристрої і наводить його на QR-код, Зазвичай він розміщений безпосередньо на столику, підставках зі спеціальними пропозиціями, рекламних листівках, в постах в соціальних мережах. Такий типовий штрих-код точно не залишиться непомітним.
  2. Після наведення на QR-код, перед гостем з'являється ваше докладне меню. Він розглядає смачні фото, читає оригінальні описи, вивчає актуальні ціни та вибирає страви на свій смак.
  3. По той бік залу офіціант отримує сповіщення про нове замовлення, далі додає його в систему автоматизації ресторану. Після обробки нової заявки кухня приступає до приготування страв.
  4. Сидячи безпосередньо в залі ресторану, в офісі або у себе вдома, гість отримує повідомлення про готовність замовлених страв і напоїв. Йому залишиться лише виконати безконтактну оплату через QR-код і отримати своє замовлення.

Деякі сучасні технології вимагають навичок і досвіду в їх застосуванні. А використання QR-кодів – ні. Тому користувачі різного віку і соціальних статусів легко переходять на безконтактне меню і з задоволенням роблять замовлення, не потребуючи традиційних друкованих меню.