Як зручно і красиво презентувати свій товар за допомогою QR-коду
QR-коди впевнено захоплюють маркетинг-простір в просуванні малого, середнього та великого бізнесу. Все більше компаній використовують цей двовимірний штрих-код, щоб презентувати свої товари і послуги красиво, цікаво і по-сучасному. Такий підхід допомагає їм мотивувати цільову аудиторію робити покупки, збільшувати впізнаваність свого бренду і розвивати бізнес в цілому.
Як дізнатися, чи підходить технологія QR вашому бізнесу?
Задумайтесь: останнім часом QR-коди стали все частіше з'являтися на офіційних сайтах компаній, на їхніх сторінках в соціальних мережах, а також в друкованих газетах, журналах і навіть в рекламі на ТБ. Прогулюючись по вулиці, озирніться: такі 2D-коди є на постерах до фільмів, флаєрах кафе і візитках юристів. Вони всюди, і причина тому одна: будь-який бізнес може отримати вигоду з використання QR-коду.
Справедливості заради треба сказати, що технологія QR поки в новинку для більшості країн (крім Японії звісно, оскільки її придумали саме там). В результаті деякі люди, побачивши дивний штрих-код, не розуміють, що це. Тому компанії повинні взяти на себе завдання не тільки вміло рекламувати свій товар або послугу з QR-кодом, але також пояснити його принципи роботи і дати докладну інструкцію з використання.
Для більшості компаній технологія QR означає великі переваги, проте для деяких її застосування може бути не таким вже життєво необхідним. Саме з цієї причини вам варто почати з відповіді на питання: чи відповідають QR-коди потребам вашого бізнесу і вашої цільової аудиторії? Спойлер: в більшості випадків відповідь буде ''так''.
Можливості QR-коду
Простий QR-код приховує в собі мало не безмежні можливості. З його допомогою можна швидше і ефективніше виконати безліч маркетингових завдань:
– збільшити кількість продажів. Оскільки QR-коди можуть містити переходи на посилання, ви здатні підготувати готовий кошик з популярними товарами;
– зібрати базу підписників. Використовуйте в QR-коді посилання на підписку на вашу email-розсилку. Головне – переконайтеся, що ви даєте людям реальну причину захотіти підписатися (наприклад, пропонуйте знижки за підписку на новини);
– збільшити кількість лайків і підписок в соціальних мережах. Ви можете перенаправляти користувача на конкретну сторінку у Facebook і посилювати залученість цільової аудиторії;
– отримувати дзвінки або повідомлення. Спробуйте згенерувати штрих-код, який буде набирати заздалегідь заготовлений номер на пристрої користувача або надсилати повідомлення конкретному адресату;
– прикрасити заклад всередині і зовні. З QR-кодом може реалізувати справжній витвір мистецтва. Більш того, після сканування можна перенаправити гостя на тематичне відео або пісню на YouTube.
6 способів презентувати товар з QR-кодом
Якщо ви вирішили залучити QR-технологію у своєму маркетингу, тоді вам знадобляться ефективні методики по використанню технології QR. Скористайтеся цими перевіреними способами:
Квести і ігри
Це не новий, але все ще робочий метод привернути увагу до вашого ресторану, готелю, магазину незалежно від пропонованих товарів і послуг. Таким чином легко заманити нових гостей в ваш заклад і створити у них бажаний настрій (наприклад, інтрига, інтерес та ін.).
QR-коди на візитівках
Ледве візитівки можуть бути креативними, однак штрих-код дуже корисний при створенні вдалого дизайну. Він дозволяє не публікувати зайву інформацію на маленькій картці, а мінімалістично розмістити найпотрібніші деталі і перенаправити людину на сайт, сторінку в Facebook, Instagram та ін.
Маркування товарів
Уявіть, що в одному розкішному ресторані гість неспішно п'є вино вашої торгової марки. Пляшка стоїть у нього на столі, і етикетка вмить привертає його увагу. Йому цікаво: він сканує QR-код, хоче дізнатися більше про історію бренду, про виноградники; він цікавиться, де можна придбати ящик вина без посередників. Навряд чи гість зміг би все це дізнатися, якби на пляшці був відсутній QR-код.
Вітрини і вивіски
Швидше за все, у вашого закладу є певні години роботи. Але іноді клієнти хочуть щось купити в той час, коли ви закриті. В такому випадку QR-код з посиланням на сайт замотивує їх робити покупки онлайн в будь-який час доби. Одне швидке сканування перетворить майже втраченого покупця в онлайн-покупця!
Знижки, спеціальні пропозиції та розіграші
Якщо ваша мета – залучити нових гостей в заклад і мотивувати постійних клієнтів скористатися вашими послугами, ви можете створити спеціальні пропозиції з доступом через QR-код. Це відмінний спосіб підігріти інтерес до вашого бізнесу і істотно збільшити потік клієнтів.
Фірмові футболки, кепки, ручки, блокноти, пакети
Підготуйте брендовану сувенірну продукцію і збільште її значущість, розмістивши QR-коди. Ви можете роздавати безкоштовні пакети для масової самореклами. Ви здатні одягнути співробітників в фірмові футболки і відправити їх в людні місця. Повірте, це точно приверне увагу до вашого бізнесу.
Таким чином, не варто недооцінювати QR-коди в сучасних реаліях. Попри те, що ця технологія ще молода, в ній закладені великі можливості для розвитку вашого бізнесу.