Як QR-меню допомагає закладам в пандемію
Кілька років тому використання QR-коду і онлайн-меню вважалося виключно привілейованою можливістю для ресторанів, кафе і готелів. Такий формат взаємодії з гостями справляв позитивне враження на людей і оптимізував роботу закладу. Сьогодні ж функція QR-меню стала не просто модною і практичною – вона перейшла в категорію ''життєво необхідних'' інструментів для роботи.
Нові світові тенденції ресторанного бізнесу
Про пандемію говорять звідусіль, і завдяки цьому ми дізналися про нові факти стосовно роботи закладів громадського харчування. Наприклад, паперове меню – є по суті одноразовим. У закладі його повинні утилізувати і змінювати після надання одному клієнту. Згідно з авторитетним дослідженням Good Morning America, меню збирає найбільше бруду і мікробів. Якщо раніше лідером вважалися сільнички і ємності для перцю, то паперове меню брудніше їх в 16 разів. Ще не перехотілося до нього торкатися? Альтернатива є: це QR-код.
Отже, онлайн-меню дозволяє користувачеві відсканувати QR-код, відкрити список доступних до замовлення страв та напоїв, оформити замовлення і оплатити його. Йому не потрібно контактувати з офіціантом, просити рахунок, очікувати свою чергу та ін. Гість може знайти всю потрібну інформацію в своєму смартфоні, в тому числі відгуки, перелік інгредієнтів, рекомендації. При цьому, установка сторонніх додатків теж не потрібна.
Від ресторану потрібно тільки надрукувати і розмістити свої коди за столиками, у вітринах, на сайті або соціальних мережах. Більшість гостей вже знають або інтуїтивно зрозуміють, що потрібно робити з цим штрих-кодом, хоча ви можете доповнити свій QR-код короткою інструкцією.
Для багатьох закладів світу це не новинка. Меню з доступом по QR-коду вже добре знайомі гостям ресторанів в розвинених країнах. Але саме в 2020-му році таке корисне доповнення стало вирішальним в обслуговуванні гостей.
Завдання і цілі QR-меню в умовах пандемії
Якщо коротко, меню через QR-код забезпечує безліч переваг для ресторану: скорочення витрат на друковані меню, зняття навантаження з офіціантів, загальне підвищення продуктивності персоналу, посилення своєї репутації. А в умовах світової пандемії коронавірусу варто згадати ще 2 ключові переваги: скорочення фізичного контакту і можливість не припиняти роботу закладу.
Мета # 1. Скоротити фізичний контакт
Настав 2020-й рік, і несподівано QR-коди з'явилися всюди. Річ у тому, карантин зобов'язав заклади громадського харчування дотримуватися ряду правил для забезпечення безпеки гостей. Більш того, центри з контролю і профілактики захворювань у багатьох країнах видали офіційні рекомендації ресторанам. Серед них ключовими стали наступні:
– уникати використання загальних предметів, тобто друкованих меню;
– замінити їх на безконтактні меню для оформлення та оплати замовлень.
Це зручно обом сторонам. При цьому, користувачі можуть ділитися вашим меню, забезпечуючи вас хорошою безкоштовною рекламою.
Мета # 2. Продовжувати роботу в будь-яких умовах
Навіть коли в рамках карантину всі заклади громадського харчування були закриті, ресторани і кафе змогли продовжити обслуговувати людей. У цьому заслуга безконтактного меню. Заклади розповсюджували свої QR-коди на сайтах і в соціальних мережах, у вітринах та вивісках, на брошурах та інших рекламних матеріалах.
Люди оформляли замовлення, а потім очікували доставлення додому або самостійно приходили забрати їжу. При цьому, вдавалося дотримуватися соціальної дистанції і уникати скупчення людей.
Що ж буде після пандемії?
Цікаво, що використання меню через QR-код не буде тимчасовим рішенням. Після тривалих карантинних обмежень до людей прийшло переосмислення культури харчування і спілкування. Так, тепер багато хто буде і далі ретельніше мити руки, користуватися антисептиками, дотримуватися дистанції. І ресторатори вже помітили нову тенденцію: гості з небажанням торкаються до друкованих меню, віддаючи перевагу більш безпечному і зручному безконтактному формату. Це означає, що не запровадивши меню по QR-коду, ви заздалегідь позбавляєте себе клієнтів.
Тому пандемія коронавірусу не тільки дала технології QR сплеск популярності, а й закріпила цю тенденцію. Тепер використовувати безконтактне меню вважається не просто модним і зручними, а критичним для безпеки і здоров'я людей.
Система меню з доступом по QR-коду дуже гнучка. Її ефективно застосовують у фешенебельних ресторанах з великим авторським меню, в маленьких кав'ярнях з мінімалістичним асортиментом, невеликих готелях в курортних містах. Завдяки своїм зручними функціями, користуватися безконтактним меню буде зручно і гостям закладів, і адміністрації.