Онлайн-замовлення їжі без сайту. Чи можливо це?



Доставлення їжі – це постійно зростальний тренд. Гості вважають за краще замовляти страви додому або в офіс з різних причин. Хтось робить це з приводу особливих подій, хтось – регулярно. Але зрозуміло одне: ресторатори чекають щорічний приріст інтересу до опції доставлення як мінімум на 7,5% щорічно протягом 2020-2024 рр.

Згідно з даними Statista, в 2020-му році кількість людей, які користуються послугою доставлення їжі, зросла на 25%, а обсяг прибутків закладів – на 27% за рік. Тому запропонувати опцію доставлення страв – це розумний крок у розширенні великого чи малого бізнесу.

 

Як організувати онлайн замовлення їжі з ресторану

ЕЯкщо ви ресторатор, готельєр, власник кафе будь-якого масштабу, ви точно зацікавлені у впровадженні опції замовлення їжі онлайн з доставленням. Особливо вам буде корисно дізнатися, як зробити це швидко, ефективно і з мінімальними витратами.

Крок 1. З'ясувати все про свою цільову аудиторію

В першу чергу важливо скласти портрет середньостатистичного потенційного клієнта. Хто він, скільки йому років, чим він займається, які причини замовлення їжі онлайн – відповіді на ці питання дозволяють сформувати найбільш ефективну систему доставлення в ресторані.

Згідно з даними агентства Deliverect, середньостатистичному користувачеві цієї послуги 25-43 року, частіше це чоловік (в 54.9% випадків), який витрачає приблизно €20 на одне замовлення.

У людей, що віддають перевагу замовляти їжу онлайн, переважають такі причини:

– не бажають готувати наразі (43%);

– хочуть швидко втамувати голод (30%);

– воліють зекономити час на приготуванні страв (28%);

– хочуть влаштувати вечір перегляду кіно, ігор, інших розваг (25%);

– планують сімейну вечерю (24%);

60% віртуальних гостей погоджуються, що найважливіший критерій оцінки сервісу доставлення – швидкість. Для більшості з них (31%) оптимальний час очікування – 30 хвилин, ще 27% можуть почекати до 40 хвилин і тільки 23% готові чекати 60 хвилин.

Зверніть увагу: приблизно 80% користувачів послуги доставлення користуються одним і тим же джерелом для замовлення. Це означає, що опція замовлення їжі онлайн забезпечить вам потік постійних гостей зі стабільним середнім чеком.

Крок 2. Увімкнути сервіс QR-меню

Завдяки сервісу Me-Menu, у вас вийде легко і просто впровадити опцію доставлення їжі з вашого ресторану або кафе. При цьому вам зовсім не потрібен сайт, а значить ви можете заощадити на розробці, наповненні, підтримки веб-ресурсу.

Наш сервіс пропонує перенести ваше меню з паперу в інтерактивну площину. Ви просто завантажуєте файл з асортиментом своїх страв і напоїв, вмикаєте опцію доставлення і починаєте приймати замовлення. Потенційні гості будуть сканувати QR-код вашого закладу в соціальних мережах, з листівок, сітілайтів та отримувати доступ до інтерактивного меню. Їм залишиться лише оформити замовлення на бажані позиції і почекати доставлення.

Крок 3. Поліпшувати свої пропозиції на ринку

Якщо хочете ще більше мотивувати гостей обирати доставлення їжі саме в вашому закладі – впливайте на їх переваги. За даними Deliverect, ключовими методами мотивації є наступні ідеї:

– запропонувати безкоштовне доставлення;

– гарантувати швидке доставлення;

– пропонувати знижки та бонуси;

– забезпечити широкий асортимент страв;

– спростити процедуру замовлення їжі онлайн.

Ці додаткові опції легко реалізувати через ваше інтерактивне меню. Все, що від вас потрібно – налаштувати свій профіль в кілька кліків і підключити бажані функції зі списку доступних.

Без сайту, без витрат, але з клієнтами

Таким чином, необхідність у створенні та утриманні сайту істотно знижується. Вам достатньо розмістити на своїх сторінках в соціальних мережах, вивісках і флаєрах QR-код, який буде перенаправляти клієнтів на віртуальне меню з можливістю оформити доставлення.

Звичайно, фешенебельні ресторани та готелі можуть дозволити собі замовити розробку брендованого веб-ресурсу заради репутації. Але для тих закладів, які намагаються скоротити витрати і зберегти бізнес в непростий час, Me-Menu стане особливо привабливою можливістю.