Як збільшити виручку закладу з інтерактивним меню


Ресторан – це бізнес, а значить його мета виходить за межі задоволення естетичних і гастрономічних запитів гостей. Початкова його мета – приносити дохід власнику, забезпечувати персонал стабільною заробітною платою і давати проєкту можливість розвиватися. Тому одне з перманентних завдань, яке стоїть перед керівництвом закладу, – це постійно працювати над збільшенням виручки.

Отже, в бізнес-колах існує безліч перевірених способів і інноваційних ідей, як поліпшити фінансовий баланс ресторану або кафе. Маркетинг, реклама в соціальних мережах, брендинг – все це працює в тій чи іншій мірі. Але нещодавно в гру вступив новий прийом – багатофункціональне меню з доступом по QR-коду.



 

QR-меню як ефективний метод підвищення доходу закладу

Інтерактивне меню з доступом по QR-коду виглядає ново, сучасно і привабливо. Один тільки факт присутності такої опції в вашому закладі вже позитивно позначиться на його іміджі і привабливості в очах потенційних гостей. При цьому, онлайн-меню має прямі фінансові переваги:

 

1. Збільшення середнього чека завдяки барвистому меню і відгуками

Розглядаючи меню з сухими назвами страв без фото і рекомендацій, гості часто сумніваються у виборі і без особливого ентузіазму роблять замовлення. Спробуйте замінити нудне друковане меню на інтерактивну гастро-карту з яскравими фото і відгуками інших гостей: соковитий контент і реальні коментарі пробудять апетит у кожного. Відповідно, гості будуть замовляти більше, збільшуючи свій середній чек.

2. Зменшення витрат на працю персоналу

Оскільки гості стануть робити замовлення безпосередньо через свої смартфони або прямо з дому, це суттєво зніме навантаження з персоналу. Офіціанти зможуть звільнити велику частину свого робочого часу, щоб переключитися на оперативне прийняття і видачу замовлень. А значить, ваш персонал зможе обслуговувати більше гостей за той же самий робочий час.

3. Пропозиція альтернативних страв

Ваше онлайн-меню буде пропонувати гостям альтернативні, більш дорогі страви замість спочатку обраних, при цьому враховувати інтерес гостя. Наприклад, при замовленні двох порцій ролів можна запропонувати замовити сет; замість двох чашок чаю – великий заварник. При цьому важливо, що пропозиція альтернативних страв не виглядає як нав'язування, а навпаки показує ваше прагнення порекомендувати найбільш підгожий і вигідний варіант.

4. Організація доставлення додому або в офіс

Доставлення або їжа на винос – це велика частина роботи і доходів закладу. Люди регулярно замовляють страви і напої додому або в офіс, тому шукають зручні і якісні пропозиції. Якщо можна зробити замовлення без дзвінка, використовуючи онлайн-меню – це дуже привабливо для клієнта і вигідно для ресторану. На додачу до власної доставки, варто подбати про брендове оформлення упаковок ваших страв.

5. Просування спеціальних пропозицій

За допомогою онлайн-меню зручно пропонувати гостям спеціальні пропозиції або додаткові страви. Це класична техніка крос-селлинг в контексті інтерактивного меню. Наприклад, при замовленні порції морозива часто рекомендують додати топпінг (фрукти, шоколад, сироп); при виборі картоплі фрі – класичний томатний соус. Ще один варіант – пропонувати замовляти напої, поки йде приготування основних страв.

 

Супутні переваги QR-меню

Крім збільшення прибутковості закладу, QR-меню допомагає вирішити багато організаційних завдань. Наприклад, робить роботу офіціантів і кухарів більш злагодженою, знижує витрати на друк традиційних паперових меню, підкреслює сучасний стиль закладу, демонструє увагу до безпеки гостей. Вибір в сторону безконтактного меню по QR-коду позитивно позначається не тільки на прибутковості, але і на іміджі закладу.

Якщо ваша мета – збільшення виручки ресторану, то інтерактивне меню стане раціональним рішенням. Користуйтеся сучасними технологіями для розвитку свого закладу, і вони обов'язково принесуть вам вигоди!