Як сканувати код в кафе для замовлення
QR-коди давно і активно використовуються в різних сферах життя: як коди знижок, для скачування файлів, як електронні квитки і т.д. Поточний рік став важливим поштовхом для розвитку технології штрих-кодів і в прямому сенсі поніс її в маси, тому вона зуміла зміцнити своє застосування в закладах громадського харчування. Тепер гість в ресторані або готелі може отримувати всі переваги безконтактного меню безпосередньо через свій мобільний пристрій.
Система інтерактивного меню Me-Menu
Підключивши свій ресторан, кафе або готель до сервісу Me-Menu, ви піднімаєтеся на десяток щаблів вище своїх конкурентів. На відміну від інших компаній, вся інформація про ваші послуги буде доступна в кожному смартфоні або планшеті в і поза вашого закладу. Це привертає гостей і робить ваш імідж ще більш конкурентним.
При цьому, впровадити безконтактні технології в ресторані вкрай легко. Для запуску онлайн-меню з доступом по QR-коду від вас буде потрібно:
Крок # 1. Завантажити pdf-файл з докладним меню або заповнити меню вашого закладу через адмін-панель Me-Menu (також є можливість перекласти цю задачу на нас).
Крок # 2. Миттєво отримати і розмістити ваш унікальний QR-код в і поза закладом (наприклад, на столиках, на вітрині, в соціальних мережах).
Тепер у вас буде власне онлайн-меню з базовими функціями. З його допомогою можна приймати і виконувати більше замовлень, спрощувати роботу персоналу, відстежувати його продуктивність, збільшувати прибутковість закладу. За бажанням, легко перейти на розширену версію з новими і зручними функціями або залишитися на базовій версії сервісу.
Як сканувати QR-код для замовлення
Незалежно від типу смартфона і встановленої операційної системи, процес сканування QR-коду ідентичний для всіх користувачів:
– відкрийте програму "Сканер" на своєму мобільному пристрої;
– наведіть камеру на штрих код, ніби збираєтеся зробити фото;
– дочекайтеся, поки ваш смартфон розпізнає QR-код і на ньому з'явиться відповідна кнопка;
– перейдіть по кнопці і слідуйте підказкам в меню.
З боку гостя – не потрібно робити ніяких надзусиль для отримання бажаного. З боку ресторану – це повноцінне і якісне обслуговування гостя.
Таким чином, система взаємодії гостя і закладу зводитися до максимально простого та безпечного сценарію:
- Клієнт відкриває додаток "Камера" на своєму мобільному пристрої і наводить його на QR-код, Зазвичай він розміщений безпосередньо на столику, підставках зі спеціальними пропозиціями, рекламних листівках, в постах в соціальних мережах. Такий типовий штрих-код точно не залишиться непомітним.
- Після наведення на QR-код, перед гостем з'являється ваше докладне меню. Він розглядає смачні фото, читає оригінальні описи, вивчає актуальні ціни та вибирає страви на свій смак.
- По той бік залу офіціант отримує сповіщення про нове замовлення, далі додає його в систему автоматизації ресторану. Після обробки нової заявки кухня приступає до приготування страв.
- Сидячи безпосередньо в залі ресторану, в офісі або у себе вдома, гість отримує повідомлення про готовність замовлених страв і напоїв. Йому залишиться лише виконати безконтактну оплату через QR-код і отримати своє замовлення.
Деякі сучасні технології вимагають навичок і досвіду в їх застосуванні. А використання QR-кодів – ні. Тому користувачі різного віку і соціальних статусів легко переходять на безконтактне меню і з задоволенням роблять замовлення, не потребуючи традиційних друкованих меню.