Як працюють рекомендації та відгуки про страви



Поради, рекомендації та відгуки – це найбільш запитувана інформація перед будь-якою покупкою одразу після основних характеристик товару. При цьому неважливо, купуєте ви новий холодильник або обираєте страву на вечерю. Людина відчуває потребу у чужій думці і таким чином шукає підтвердження або спростування своїх здогадів. Приблизно ⅔ покупців шукають відгуки до того, як здійснити покупку.

Гості кафе і ресторанів не виняток. Навіть найдосвідченіші гурмани цікавляться рекомендаціями офіціантів або інших відвідувачів перед вибором страв і напоїв.

 

У чому сила порад для гостя

За статистикою, 60% гостей закладів приймають рекомендації офіціанта стосовно тієї чи іншої страви. Вони довіряють його професійній думці і з цікавістю прислухаються до рекомендацій. Тому внутрішня система роботи з гостями побудована на численних техніках, починаючи від знаменитого кивка Саллівана до пропозиції супутніх закусок до конкретних напоїв.

Серед офіціантів є особливі фішки для тонкого впливу на гостя, наприклад:

– уникати абстрактних фраз і пропонувати конкретну страву або напій. Замість ''Бажаєте спробувати щось з меню?'' гостю швидше запропонують: ''Рекомендую спробувати страву дня – пасту з морепродуктами'';

– не використовувати частку "ні" без крайньої потреби. Замість ''Чи не хочете коктейль?'' професійні офіціанти запитують: ''Спробуєте коктейль?'';

– яскраво описувати страву і її складові. Замість ''У нас в меню є піца по-неаполітанські'' частіше використовують художні описи: ''Рекомендую спробувати піцу по-неаполітанські. Її готують в традиційній італійській печі з використанням місцевих трав і спецій''.

Буквально кілька простих фраз допомагають ресторанам правильно вибудовувати свою стратегію продажів. Але не тільки офіціанти можуть впливати на відвідувачів – ще більший вплив мають відгуки інших гостей.

 

Роль думки постійних відвідувачів для нових клієнтів

Відгуки та рекомендації до страв – це потужний інструмент управління інтересом гостей будь-якого закладу. З одного боку, вони допомагають людині вибрати ідеальний для нього варіант, отримати задоволення від трапези і ресторану в цілому. Якщо до страви буде написаний відгук – 99% потенційних гостей прочитають його, а 67% візьмуть його до уваги при прийнятті рішення.

З іншого боку, зворотний зв'язок від гостя формує систему контролю за якістю ресторану. Знаючи слабкі і сильні сторони, ресторатори можуть оптимізувати внутрішню роботу кухні і персоналу. Оскільки якість страв та обслуговування – це ключовий критерій оцінки закладу, то система відгуків життєво необхідна рестораторам в тому числі.

При написанні відгуків про конкретні страви гості найчастіше згадують:

– смакові відчуття;

– презентацію страв або напоїв;

– розмір порції;

– ціни.

Атмосфера, обслуговування, інші аспекти самого закладу мають менше значення для тих, кого цікавить безпосередньо їжа.

 

Створення власної системи відгуків по стравах

За статистикою агентства BI TO BE, задоволений гість розповість про свій позитивний досвід 8 людям, а незадоволений – 22. Можливо, це здається несправедливим, але така тенденція тільки мотивує рестораторів прагнути до високої якості страв та обслуговування. 

Завдяки сервісу Me-Menu, ви завантажуєте своє меню в онлайн і робите його доступним з будь-якого пристрою через сканування QR-коду. Далі ви зможете налаштувати свою систему відгуків і рекомендацій, щоб отримати з неї максимум користі для гостей і закладу. І ось що ми пропонуємо.

Система відгуків по стравах

Ви зможете отримувати відгуки по обраним позиціям в меню. Після здійснення замовлення кожен гість отримує можливість залишити відгук про страви і/або напої, які він спробував. Якщо раптом він забуде поділитися своєю думкою, наш сервіс буде надсилати йому нагадування.

 

Система рекомендацій для гостя

Коли гість сканує ваше інтерактивне меню через QR-код, він бачить підказки по стравах. Ця система заснована на статистиці його попередніх відвідувань. Наш сервіс враховує попередній досвід всіх гостей закладу і конкретного користувача, який переглядає відгуки в цей момент.

Таким чином, використовуючи можливості Me-Menu, відгуки та рекомендації до страв будуть працювати на підвищення популярності вашого закладу!